trešdiena, 2011. gada 21. decembris

Dāvana meitiņai 4 jubilejā








Vakardien lielajai meitai palika 4 gadi. Tiik liela jau. Protams, arī dāvanu gribēju lielu.
Viss stāsts sākās ar to, ka nevienā veikalā nemācēju atrast gultasveļu, kur būtu sniegbaltīte, un kas man patiktu. Tad nu izdomāju visvienkāršāko variantu - izšūt motīvus pašai un sašūt segu. Tik vienkārši.
Brīžiem ir patiešām labi, kad tu nepārzini procesu un nezinu, ko šāda ideja no tevis prasīs:)
Ja kāds atceras - augusta sāku izšūt Sniegbaltīti un septiņus rūķīšus. Tad vakardien beidzot uzdāvināju segu un spilventiņu. Gāja grūti. Izšūt visus rūķus palīdzēja meitas vecmāmiņa, par ko milzīgs paldies. Viena pati ar septiņiem nebūtu tikusi galā:)
Vislielākās problēmas sagādāja mans skopums. Pažēloju linu uz rūķīšīem un beigās nezināju kā izglābt segu, jo visīsākajā maliņā biju atstājusi nepilnu centimetru. Tie, kas ir šuvuši segu, zina ko tas nozīmē.
Glābu segu ar linu. Gāja baigi grūti, jo lins nav tik stīvs kā kokvilna un ļodzījās uz visām pusēm. Tādēļ, protams, sega nav perfekta. Bet tā ir mana pirmā sega:)
Palīdzēt visu salikt kopā palīdzēja Margarita. Par ko vēl liels jo liels paldies!
Man patiešām patīk mācīties veidot jaunas lietas, tā kā Margarit - paldies tev lielum lielais, ka paciet manu nesaprašanu un nemācēšanu. Es apsolos visām citām manis veidotajām segām atstāt kārtīgas malas un neko neatstāt uz pēdējo mirkli!:)

katrā ziņā gala rezultāts ir un bija tā vērts! Skatieties paši, bet es ar lepnumu vakardien pasniedzu meitiņai dāvanu:)
p.s. piedodiet par bilžu kvalitāti, diezgan tumšas sanāca.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru