pirmdiena, 2011. gada 2. maijs

Apģērbu lāčuku




Gāja mums grūti. Trīsreiz ārdīju un ceturto reizi pāršuvu. Vairs spēka nebija pārtaisīt. Kaut ko nepareizi izdarīju un ar gala rezultātu īsti apmierināta neesmu.Apakšmala nepadevās man.
Bet pati doma man patīk. noteikti mēģināšu vēl, lai sanāktu perfekti.

2 komentāri:

  1. nu varbūt ir nedaudz teiksim- ne perfekti, bet neko nedarot arī neko neiemācīsies ;)
    es arī pret sevi esmu prasīga un man ar tracina ja kaut kas nav sanācis.. tāpēc tevi labi saprotu, bet nu tāpēc plinti krūmos nemetīsim, jeb teisim, šujmašīnu nenesīsim uz miseni, bet mācīsimies vien tālāk ;)
    Kopumā man darbiņš ļoooooooooooooooti patīk, pat ļooooti... un lai pirmajā mirklī liekas ka varbūt vajadzēja lillā, bet apdomājot sapratu ka noteikti nēeeeeeeee... jo tad būtu par daudz lillā.. bet šobrīd ļooooti izceļas izšuvums un no krāsu un citāda skatu punkta raugoties, - perfekts darbs... vari sūtīt uz manu pusi :))))) es tā ļooti reti saku, bet šoreiz droši ;)
    MALACIS!!!!!

    AtbildētDzēst
  2. oij,paldies liels! shoreiz nesutishu tev, jo vakardien iedavinaju vectetinjam. saliku ieksha mazmeitinu bildes un davana bija pa pirmo!:)
    paldies par vertejumu,es turpinashu maciities:)

    AtbildētDzēst