pirmdiena, 2011. gada 19. septembris

Pārsteiguma RR







Piedalījos ārkārtīgi jaukā pasākumā - Pārsteiguma RR, kurs šobrīd ir veiksmīgi noslēdzies. Doma tāda - sanāk kopā izšūt gribētājas, izlozē kam taisīs dāvaniņu, ir dots pietiekami ilgs laiks, lai sagatavotos un tad sanāk kopā visas dalībnieces un apdāvina viena otru.
Es izlozēju Olgu (http://olgasrokdarbi.wordpress.com/) un izšuvu peles rokdarbnieces un peles pavāres. Pašai man šie motīvi ļoti, ļoti patikās.
Izšūt bija vienkāršākā daļa:) Jau pašā robina sākumā tika noteikts, ka jānoformē pašam. Tad nu nācās izdomāt, kas būs gala produkts. Manā gadījumā tapa tašiņa un recepšu blociņš. Gāja grūti, jo pumpainais audums bija gaužām nepaklausīgs, bet galarezultāts Olgai patika. Lai labi nēsājas tašiņa un rakstās daudz garšīgu recepšu!:)
Savukāŗt mani apdāvināja Ilona (http://padurvjuspraugu.wordpress.com/) un es tiku pie ļoti garšīgas dāvaniņas, kura turpmāk karāsies rokas stiepiena attālumā no ledusskapja un es varēšu piefiksēt, ko vēl vajag iegādāt.
Ilona, paldies tev liels jo liels! Man ārkārtīgi patīk un manai ģimenei arī! Lielā meita grib savākt sev, pie noderīgām mantām un lūdzas, lai ceļu nost un ļauju viņai spēlēties! :)
Paldies visām meitenēm par jauko pasākumu!:)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru